آزاد اندیشی

به وبلاگ آزاد اندیشی خوش آمدید
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
مرداد 1391
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
نويسندگان
میلاد حشمتی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


اميدوارم در وبلاگ آزاد انديشي لحظات خوشي را سپري کنيد*****
نظر يادتون نره

Look at Status or Title bar!

ازدواج چاق کننده است؟  <-PostCategory-> 

ازدواج چاق کننده است؟

www.fun.downloadaneh.com | آیا ازدواج واقعا باعث چاق‌ شدن می‌شود؟

 

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که افراد متاهل در طول چند سال ابتدای پس از ازدواج، نسبت به افراد مجرد مشابه‌شان با احتمال دو برابر بیشتر ممکن است چاق شوند.
به گزارش تایم‌ آنلاین این بررسی که نتایج آن در ژورنال obesity منتشر شده است، به این قصد انجام شد که چگونگی تاثیر زندگی مشترک را بر وزن افراد تعیین کرد. پژوهشگران تغییرات وزن و وضعیت روابط میان ۶۹۴۹ نفر را در طول چند سال دنبال کردند، و یافته‌های آنها نشان داد که افرادی که ازدواج می‌کنند، و همخانه می‌شوند،
با احتمال بیشتری چند کیلویی وزن اضافه می‌کنند. این پژوهشگران در دانشگاه کارولینای شمالی نشان دادند که زنان پس از یک سال زندگی مشترک با مردان در معرض افزایش احتمال اضافه وزن قرار می گیرند. هر مدت بیشتری از این زندگی مشترک می گذرد، احتمال افزایش وزن بیشتر می‌شود. در مورد مردان خطر چاقی تنها در بین سال اول و دوم زندگی مشترک اوج می‌گیرد.
اما علت این افزایش وزن چیست؟ این پژوهشگران در بخش دیگری از بررسی‌شان ۱۲۹۳ زوج را مورد پرسش قرار دادند. بر اساس یافته‌های آنها زمان غذا خوردن در مورد افرادی که زندگی مشترک دارند نسبت به آنهایی که تنها زندگی می‌کنند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و افرادی که قبلا به سالن ورزش می‌رفتند، ممکن است پس از ازدواج به همان اندازه قبل به فعالیت بدنی نپردازند.
و شاید هم زوجین پس از ماه‌ها تلاش برای اینکه برای روز عروسی از لحاظ بدنی متناسب به نظر برسند، پس از ازدواج مدتی خود را رها می‌کنند. دانشمندان همچنین مدتهاست که دریافته‌اند رابطه نزدیک با یک فرد چاق، چه به عنوان دوست یا به عنوان همسر، فرد را بیشتر در معرض چاقی قرار می‌دهد.
اما چگونه می‌توان این چرخه را متوقف کرد؟ شاید با الهام گفتن از همان شخصی که شما را به این ورطه کشانده است. یک بررسی در دانشگاه کنکتیکت نشان داد که اگر یکی از زوجین در یک برنامه کاهش وزن شرکت کند،‌ همسر او هم با وجودی که در این برنامه شرکت نکرده است،
حدود ۲٫۵ کیلوگرم کاهش وزن پیدا می‌کند. این پژوهشگران در ادامه بررسی خود سعی کردند به این سوال پاسخ دهند که آیات حمایت زوجین از یکدیگر می تواند به کاهش وزن هر دوی آنها کمک کند. بررسی مقدماتی ۱۶ هفته‌ای آنها بر روی ۲۰ زوج به این سوال جواب مثبت داد.
در یکی از موارد همسر حمایت کننده نسبت به فردی که مشارکت‌‌کننده اصلی در بررسی بود، وزن بیشتری کم کرد. البته چاق شدن پس از ازدواج یک پدیده غیرقابل‌ پیشگیری نیست
و نباید باعث نگرانی زوج‌ها شود. از طرف دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهند که ازدواج اثرات مفید خود بر سلامتی را هم ایجاد می‌کند، مثلا عمر طولانی تر و احتمال بیشتر ترک سیگار


+ نوشته شده در پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:آیا ازدواج واقعا باعث چاق‌ شدن می‌شود؟ ازدواج اثرات مفید خود بر سلامتی را هم ایجاد می‌کند ازدواج و عمر طولانی تر و احتمال بیشتر ترک سیگار, ازدواج چاق کننده است؟ اگر یکی از زوجین در یک برنامه کاهش وزن شرکت کند تاثیر زندگی مشترک بر وزن افراد چاق شدن پس از ازدواج یک پدیده غیرقابل‌ پیشگیری نیست,ساعت 12:6 توسط میلاد حشمتی |
مهمترین موانع آرامش همسران ...  <-PostCategory-> 

مهمترین موانع آرامش همسران....

برین ادامه مطلب رو بخونید

حتما به دردتون میخوره



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 13:27 توسط میلاد حشمتی |
زنم زیباست نمیخوام حجاب داشته باشد....!!!!!!!!!!!!!!!!!!  <-PostCategory-> 

زنی در دادگاه گفت: همسرم از حجاب من ناراضی است و دوست ندارد حجاب پوشیده‌ای داشته باشم و بر این اساس دنبال طلاق دادن من است.

به گزارش ایسنا، زنی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه کرد. وی در توضیح دلیل این درخواست گفت: یک سال گذشته به عقد همسرم درآمدم و بعد از مدت کوتاهی با برگزاری مراسم عروسی به منزل مشترک رفتیم و متاسفانه از همان ابتدا سر مسائل مذهبی دچار مشکل شدیم.

زن جوان ادامه داد: من و همسرم هر دو در خانواده مذهبی بزرگ شدیم و زمانی که همسرم به خواستگاری من آمد از این موضوع اطلاع داشت که حجاب من چگونه است و من تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم آن را تغییر دهم.

وی با بیان اینکه همسرم از ابتدا حجاب من را پذیرفته بود، اظهار کرد: بعد از گذشت مدت کوتاهی از شروع زندگی مشترک‌مان، مرتب از من ایراد می‌گرفت که چرا حجاب من این‌قدر پوشیده است در حالی که حجاب خانواده خودش نیز همانند حجاب من است.

زن جوان که ۲۵ سال سن داشت، عنوان کرد: همسرم از من می‌خواست تا حجابم را مطابق میل او تغییر دهم و در مهمانی‌هایی که من هرگز نمی‌توانم در آن حضور داشته باشم شرکت کنم. اوایل فکر کردم شاید بعد از گذشت مدت کوتاهی از حرف‌های خود پشیمان شود اما اصرار او هر روز پررنگ‌تر می‌شد.

شوهر این زن جوان نیر گفت: این درست است که من جزء خانواده مذهبی و معتقدی هستم اما افکار و عقاید من شبیه آنها نیست و همسرم در واقع انتخاب پدر و مادرم است نه انتخاب خودم. زیرا من دوست ندارم همسرم حجاب داشته باشد.

وی در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینکه اگر افکارت این‌گونه است چرا این دختر را به عقد خود درآوردی؟، گفت: همسرم از لحاظ ظاهری بسیار زیباست و زمانی که او را دیدم به او علاقمند شدم و فکر کردم می‌توانم او را از افکارش دور کنم و پوشش او را به آنچه که خود می‌خواهم تغییر دهم.

مرد ۲۹ ساله مدعی شد: همسرم از نظر ظاهری بسیار زیبا است و به نظر من باید تا زمانی که زنده است از این زیبایی استفاده کند در حالی که او خود را در پوششی پنهان کرده است که نمی‌تواند از آن لذت ببرد.

پدر مرد که در دادگاه حضور داشت نیز گفت: پسرم لیاقت چنین دختری را ندارد، زیرا همه آرزوی داشتن چنین همسری را دارند اما پسر من آن‌قدر بی‌غیرت است که نمی‌داند از همسرش که ناموس او است چه چیزی را می‌خواهد.

وی ادامه داد: پسر من باید برای همیشه فراموش کند که پدر و مادری دارد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین با صادر کردن حکم طلاق به زندگی یک‌ساله این زوج پایان داد.


+ نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت 16:16 توسط میلاد حشمتی |
انتخاب همسر به سبک جوان امروزی  <-PostCategory-> 

دوره و زمونه عوض شده… جوون هم بود جوون های قدیم . وقتی اسم ازدواج می آمد تا گوششان سرخ می شد. کدوم دختری تا این سن و سال خون هی پدر می ماند؟ کدوم پسری رو حرف پدر ومادرش و انتخاب اونا حرف می زد؟قبل از دخترا بخوان به خودشون بیان رفته بودن خونه ی بخت و مشغول بچه داری می شدن . ….

شاید شما هم این حرف ها را از مادر بزرگاتون شنیده باشید. وقتی از این تعریف می کنه که سر سفره ی عقد برای اولین بار از تو آینه به همسر آینده اش نگاه می کنه و خاله خانم از پشت نیشگونش می گیره که سرت را بنداز پائین وگرنه قوم داماد می گن چه عروس پر رویی!!

ازدواج

سال ها قبل وقتی پدر بزرگ ومادر بزرگ ما در آستانه ی ازدواج قرار می گرفتند ،خانواده ها نقش اصلی را بر عهده داشتند و وقتی خانواده ها به توافق می رسیدند ،دیگر مخالفت دختر یا پسر معنی نداشت . در نسل بعد یعنی هنگام پیوند پدر ومادر ما وضع کمی فرق کرده بود ، سن ازدواج کمی بالاتر آمده بود، فرزندان هم اظهار نظر می کردند .همدیگر را قبل از عقد می دیدند اما باز هم نظر خانواده ها و تفاهم آن ها با هم مهم تر بود. اما بشنوید از نسل خودمان …

سبک و شیوه ازدواج پا به پای برگ‌های روز شمار تقویم تغییر کرده بود و به همراه خود سبک جدیدی را به ظهور رسانده بود: شناخت، عشق و علاقه که به دنبال خود معیار های جدیدتری را نیز به همراه داشت.

جوان ها دیگر برای ازدواج تمایلی به دنباله روی از والدین خود ندارند. بلکه تمایل دارند همسر آینده شان را بدون دخالت دیگران انتخاب و با کسی ازدواج کنند که از صمیم دل به او علاقمند باشند.

معیارهای نسل حاضر با گذشته گرچه تفاوت زیادی کرده است اما حالا هم مثل گذشته اگر پای عشق وعاشقی به میان بیاید ،وقتی دختر و پسر خود را در دام عشق ببینند، دختر حاضر می‌شود روی یک روزنامه زندگی کند اما با پسری که در تب عشق او می ‌سوزد .تنها چیزی که بین تمام نسل ها در بحث ازدواج تکرار می شود همین چشمان کور است وقتی دل گرفتار می شود.

هم در زمان حال و هم در نسل پدر ومادر ها و هم نسل پدربزرگ ومادر بزرگ ها ، هر وقت عشق وعاشقی هایی با رنگ و لعاب جوان پسند به وجود بیاید ، افراد از فکر کردن صحیح عاجز شده و فقط به وصال فکر می کنند که البته در گذشته به خاطر کم بودن ارتباطات دو جنس این اتفاق گستردگی کم تری داشته است اما این روز ها به وفور دیده می شود.

اما صحبت ما سر معیار جوانان برای همسرآینده است که خیلی با گذشته متفاوت شده است. طبیعی است که نحوه ی انتخاب همسر با تغییر کردن روابط ،تغییر کند و اصلا کسی توصیه نمی کند امروزه جوانان مثل سال ها پیش ازدواج کنند زیرا دنیا عوض شده و دیگر کسی شریک زندگی اش را برای بار اول سر سفره ی عقد نمی بیند اما همین تغییر در نحوه ی آشنایی در معیار ها هم به وجود آمده که کمی نگران کننده است.

آن روزها، مادربزرگ منتظر مردی بود که بتواند به او تکیه کند و همانند مادرش با لباس سفید به خانه بخت بیاید و با لباس سفید از آن خارج شود. مردی که قوی ،با اراده باشد . پدر نیز خواهان زندگی با دختری بود که مطیع، سر به زیر، کمی با سواد، کد بانوی ماهر به طوری که وقتی به خانه پای می گذارد تمام خانه برق بزند و بوی غذایش چند کوچه آن طرف‌تر را با خبر کند و همسر و مادری دلسوز که فرزندانش را نیکو بار بیاورد و با خانواده اش کنار بیاید.


اما واقیعت این است که برخی پسرهای این زمانه به سراغ دختری می روند که یکی یک دانه، از یک خانواده ی ثروتمند باشد. شاغل و اجتماعی باشد. بتواند جهازیه ی خوبی بیاورد و سایه ی پدری بالای سرش باشد که در مواقع لزوم از دامادش با پولش حمایت کند. البته معیار جذابیت قیافه و ظاهر هم که روز به روز پر رنگ تر می شود .

دختر خانم ها هم اگر پسری با یک ماشین مدل بالا ،خانواده ای با کلاس ،تحصیلات دهن پر کن (که البته این مورد را ثروت پدری پوشش می دهد)

عاشق پیشه و رمانتیک به خواستگاری شان بیاید ،ذوق زده شده و بار اول بله را می گویند.

البته همه می دانیم که اصالت واخلاق وایمان مهم است و جزءمعیارهایمان قرار می دهیم ولی زمانه تغییر کرده است و داماد بی خانه به درد نمی خورد!!!

جوون های عاقل واندیشمند تبیانی ،امیدوارم ناراحت نشده باشید. ما منکر آن هایی که در همین ایام هم هنگام انتخاب معیار های درست دارند و تمام سنت های نسل قدیم را زیر سوال نمی برند ،نیستیم اما قبول کنید که در نسل ما معیار انتخاب شریک زندگی از هر دو طرف کمی اشتباه می باشد و بهتر است کمی واقع بین تر شود که در ایینصورت آمار مراجعه به دادگاه خانواده در یک سال اول بعد از ازدواج سال به سال بیشتر نشود. هر چند بخشی از این آمار مربوط به عدم یاد گیری مهارت های زندگی است اما مبنای انتخاب هم بسیار مهم است.

بهتر است فراموش نکنیم ازدواج انتخاب همراهی است برای زندگی .و زندگی پائین وبالا زیاد دارد و به این سادگی ها نیست….بکوشیم شریک مناسبی انتخاب کنیم .

 

 

 

 

 

 





+ نوشته شده در جمعه 4 آذر 1390برچسب:ازدواج به سبک جوان ایرانی,ازدواج جوان زندگی زناشویی ,ساعت 11:22 توسط میلاد حشمتی |
چگونه از زندگی زنا شویی خود لذت ببریم  <-PostCategory-> 

چگونه از زندگی زناشویی خود لذت ببریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای پاسخ این سوال به ادامه مطلب بروید!!!!!!!!!!!!!!!!!



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,ساعت 10:57 توسط میلاد حشمتی |
مطالب پيشين
» شهادت امیرالمومنین علی(ع)تسلیت باد
» دیدار سردار نقدی با بسیجیان پایگاه ثارالله
» من برگشتم
» تبریک مناسبتها
» تسلیت اربعین حسینی
» تقدیر و تشکر
» دلایل اصلی ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد
» ازدواج چاق کننده است؟
» دانستنی های جالب
» چند داستان زیبا و دلنشین
» شکست های معروف
» پیمانکاران نمونه سال
» راه های کوچک کردن شکم
» با خانم ها شوخی نکنید، حتی شما دوست عزیز !
» مهمترین موانع آرامش همسران ...
» کی میگه جنس مردا خرابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟................
» کی میگه جنس مردا خرابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟................
» و آنگاه بخشیدن را خواهی آموخت...
» و آنگاه بخشیدن را خواهی آموخت...
» قوانین نا نوشته(طنز)


صفحه قبل 1 صفحه بعد


موضوعات
صندلی داغ
تکنولوژی های تازه دنیا
درباره لب تاب ها بیشتر بدانیم
جدیدترین USB دنیا
عجب موتوری
خاطرات دلفان
روزای زمستون دلفان
با نمک ترین بچه ها
پزشکی
نوزادان
زناشویی
راههای کوچک کردن شکم
مضرات دود قلیان
زنانه
مدل لباس زنانه
تغذیه ی زنان
عکاسی
هنر عکاسی
شعر
ماشین
عکس ماشین
روانشناسی
روانشناسی رنگ ها
روان شناسی شخصیت ها
خبری
میوه ها
خواص میوه ها
شوخی با زنان
طنز
قوانین نانوشته
تجهیزات جنگی
نوشته های عشقولانه
عکس های عشقولانه
ورزشی
به اینا میگن تماشاچی
آرایشی و بهداشتی
پنج نکته برای زیبا تر شدن عروس ها
اس ام اس و جک
اس ام اس عاشقانه
پیامک با موضوع بوسیدن
اس ام اس خنده دار
سیاسی
30یا سی
اخبار انتظامی
آیا میدانید؟؟؟؟؟؟؟؟/
داستانهای کوتاه و آموزنده
احکام
بازیگران ایرانی
عکس های جذاب از بهنوش بختیاری
شوخی با آقایان
خلاقیت آقایان
ثروتمندان دنیا
ثروتمند غیر سلطنتی
زندگی زناشویی
لذت بردن از زندگی زناشویی
عوامل مختلف خیانت‌های زنانه
پيوندها


هفته نامه اکثریت خبرنگار فراری ღ...حَـ ـرفـــ هـ ـاے دو دِلـــ...ღ قصه ی دلم هری پاتر زندگی assassinscreed جديدترين مطالب و ترفندهاي روز کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آزاد اندیشی و آدرس milad-heshmati.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com